NVidia GeForce GTX 1080

Колко добре се представя GTX 1080 след овърклок


Nvidia GTX 1080 вече е налична, но точно сега е трудно да се сдобием с тази единица, поради много високата цена. Но има потребители, които вече имат представа колко добре работи Pascal с новите си функции и подобрени характеристики.

Въпреки това, ако все още очаквате стабилност в цената, преди да си вземете картата и искате да знаете повече, тук ще ви представим информация колко добре се представя картата след овърклок.

GTX 1080 използва  NVIDIA GP104 16nm Pascal архитектура. Използвахме EVGA Precision X OC. Използвахме инструмент и тествахме няколко игри и анализирахме овърклокнатата видео карта GTX 1080.

Основни тестови характеристики:

  • Процесор: Core i7-6700K 4.5GHz
  • Дънна платка: ASUS Z170-A ATX DDR4
  • RAM памет: Kingston HyperX FURY 16GB
  • Видео карта: NVIDIA GTX 1080 Founders Edition
  • Твърд диск: 1TB
  • Твърдотелен диск: 250GB SSD Kingston

Имайте предвид, че топлинното дроселиране е проблем за Founder Edition GTX 1080, което означава, че когато достигне 83 градуса тактовата честота намалява , така че няма да е в състояние да постигне стабилна тактова честота. За да се избегне това, скоростта на вентилатора трябва да е на 100%.

Същото трябва да се направи с плъзгачите на мощността и топлинните граници. Бъдете сигурни, че това няма да навреди на вашето GPU, но както знаете винаги има рискове при овърклок.

Резултати между овърклокната GTX 1080, GTX 1080 и 980Ti

GTX 1080

  • Rise of the Tomb Raider (DX11) – 121 FPS (1080p) – 85 FPS (1440p) – 44 FPS (4K)
  • Hitman (DX 11) – 113 FPS (1080p) –  94 FPS (1440p) – 52 FPS (4K)
  • The Division  – 90 FPS (1080p) –  75 FPS (1440p) –  42 FPS (4K)
  • Battlefield 4 – 158 FPS (1080p) –  115 FPS (1440p) –   55 FPS (4K)
  • Bioshock Infinite  – 245 FPS (1080p) –   174 FPS (1440p) –    93 FPS (4K)
  • Metro Last Night – 154 FPS (1080p) –   96 FPS (1440p) –    46 FPS (4K)

GTX 1080 OC

  • Rise of the Tomb Raider (DX11) – 130 FPS (1080p) – 91 FPS (1440p) – 47 FPS (4K)
  • Hitman (DX 11) – 110 FPS (1080p) –  100 FPS (1440p) – 55 FPS (4K)
  • The Division  – 105 FPS (1080p) –  78 FPS (1440p) –  44 FPS (4K)
  • Battlefield 4 – 172 FPS (1080p) –  117 FPS (1440p) –   62 FPS (4K)
  • Bioshock Infinite  – 235 FPS (1080p) –   177 FPS (1440p) –    97 FPS (4K)
  • Metro Last Night – 168 FPS (1080p) –   103 FPS (1440p) –    48 FPS (4K)

GTX 980Ti

  • Rise of the Tomb Raider (DX11) – 90 FPS (1080p) – 67 FPS (1440p) – 35 FPS (4K)
  • Hitman (DX 11) – 100 FPS (1080p) –  72 FPS (1440p) – 37 FPS (4K)
  • The Division  – 82 FPS (1080p) –   58 FPS (1440p) –  32 FPS (4K)
  • Battlefield 4 – 119 FPS (1080p) –  75 FPS (1440p) –   41 FPS (4K)
  • Bioshock Infinite  – 195 FPS (1080p) –   133 FPS (1440p) –    66 FPS (4K)
  • Metro Last Night – 120 FPS (1080p) –   75 FPS (1440p) –    38 FPS (4K)

Наличната карта Nvidia GTX 1080 се предлага с 1607Mhz честота, докато с boost достига до 1733Mhz. Успяхме да овърклокнем базовата честота до 1847Mhz, честотата след boost достигна до 1973Mhz. Това е увеличение от 15% по отношение на базовата честота и 14% увеличение по отношение на boost честотата.

Честотата на паметта беше увеличена с 14% от 2500Mhz на 2850. При повечето игри, GTX 1080 доказа, че е 10% по-бърза от  GTX 980Ti и около 40% по-бърза от GTX 980 при 1080р. В същото време, този процент достига до 15% за 980Ti и 60% за 980 при 4K.

GTX 1080 4К карта е за ентусиасти. Въпреки това, разликата в производителността ще се увеличи между 1080 и други карти след като DirectX 12 стане стандарт.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.